Harmni

Połączenie bieli i czerni zawsze będzie dobrze razem wyglądać. Spódnicę, którą mam na sobie kupiłam podczas Fashion Democracy Summer we Wrocławiu gdzie można było zakupić rzeczy od młodych polskich projektantów. Marki Harmni wcześniej nie znałam - za to w ichniejszych projektach zakochałam się od pierwszego "dotknięcia". Jakość materiałów jest na najwyższym poziomie! Spódnica ma bardzo prosty krój jednak dzięki geometrycznemu wykończeniowi wygląda bardzo oryginalnie!





Shoes School TkMaxx | Skirt Harmni | Top Asos % | Bag TopShop (old%)

10 komentarze:

  1. Moim zdaniem takie symetryczne elemty(print na spódnicy) są czymś genialnym!

    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica faktycznie wzór ma ciekawy, ale ja bluzkę włożyłabym do środka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też próbowałam, w pasie spódnica ma ten sam wzór co na dole, jednak przez biały kolor miałam wrażenie, że wyglądam jakbym ważyła co najmniej 10kg więcej tak ją nosząc i finalnie wyszłam w t-shircie założonym na niej ;)

      Usuń
  3. zawsze zachwycisz mnie wzorem lub krojem! Cudowna spódniczka! ♥ w tej bluzce ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka zbyt długa lub zbyt naciagnieta , niestety przez to zaburza sylwetke:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion