Naughty but nice!

Zwykły nadruk, napis, ornament, mantra, rysunek mogą spowodować w nas emocje. Przezabawny T-shirt z przesmacznym pączkiem w niemalże princeskowym odcieniu różu spowodował u mnie istną euforię. Do szczęścia brakowało mi różowej warty cukrowej i balonów! T-shirt pochodzi z kolekcji mojego sklepu Aniesbrand w którym to znajdziecie głównie pojedyncze starannie wyszukiwane przez nas egzemplarze odzieży używanej jak i nowej. Połączyłam go ze skajową spódnicą, która nie raz uratowała mnie z opresji pt. "co na siebie włożyć?" - zarówno w sytuacjach codziennych jak i egzaminowych!


Sunnies 03EYEWEAR | T-SHIRT WWW.SKLEP.ANIESBRAND.PL | Skirt X-MODA | Sandals Zara


17 komentarze:

  1. fajny, zabawny zestaw, bluzeczka jest slodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super spódnica\!!


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona kolorem ust i sandałkami, bardzo zgrabnie wyglądają na nóżce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, świetna spódniczka i przesłodka bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega kochan a <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Agi, zapuść takie włosy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion