Przepis na smaczne i zdrowe śniadanie.




Naleśnik z mąki razowej z twarogiem, samodzielnie zrobionym jogurtem, borówkami i bananem! Co potrzebujemy?

Naleśnik:
  • 3 łyżki mąki razowej
  • 1 jajko
  • woda mineralna gazowana
Jogurt:
  • garść borówek i jeżyn
  • pół banana
  • pół szklanki mleka



Owoce i mleko blendujemy. Ja połowę użyłam jako polewę do naleśnika, a drugą połowę jako koktajl do picia. Pozostałą połówkę banana kroimy w plastry i układamy na twarogu.






Przygotowanie tego śniadania zajęło mi ok 10 minut razem ze smażeniem naleśnika. Szybko, smacznie i zdrowo!
-------------------------------------------------------
Kto we wrześniu wraca do szkoły? Ja na szczęście dopiero od października, za to czeka mnie oddanie części pracy magisterskiej, tak więc w przyszłym  miesiącu próżnować nie będę ALE czas na zakupy zawsze się znajdzie! Plecaki, torebki, koszule, naszyjniki - sama wybierz ;-)

Time to go back to school~
Cool stuff perfects new term!
 Favorable prices are just so great ^_^ >> ENTER HERE
Big sale ends on August 18th! 


11 komentarze:

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion