I'm a superwoman!

W zanadrzu mam jeszcze kilka letnich postów, które zalegają na dysku z moich wczasów. Trochę słońca i wspomnień nie zaszkodzi! A tym czasem zdjęcia, które zrobiliśmy przy okazji sesji nowej kolekcji Sklepu Aniesbrand. Bluza, którą mam na sobie pochodzi z mojego asortymentu. Komiksowe/bajkowe/filmowe motywy są niezłą odskocznią na co dzień. Wystarczy bluza z nadrukiem S co by poczuć się jak prawdziwa superwoman!


O jesieni mówiąc! Kardigany, swetry, swetrzyska to chyba must have każdej z nas. Powoli chowamy letnie ubrania na rzecz cieplejszych okryć. Jednak jesień niesie za sobą masę nowych, ciekawych kolekcji i nieograniczone możliwości!

Ja swoje ulubione modele już wybrałam, a Wy?
i






Blouse my shop Aniesbrand | Skirt X-MODA | Heels Zara

9 komentarze:

  1. ale słodka jest ta bluzeczka :)
    superwoman na kanapie na ostatnim zdjęciu najlepsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia i stylizacja :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza genialna :) widziałam takie na allegro też :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluza:) naprawde czlowiek czuje sie lepiej w takiej bluzie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion