Kapelusz włóczykija.

Dziś dawka wczesnojesiennej stylizacji. W końcu dorwałam kapelusz włóczykija. Wymarzyłam sobie takowy z dużym rondem, flauszowy i bez zbędnych zdobnych pasków itp itd. Tak więc, oficjalnie ogłaszam, iż często będzie zdobić mą głowę. Wyciągnęłam z szafy wygodną i jedną z ulubionych dresowych sukienek i połączyłam ją z ramoną. Jednak moim hitem są skórzane kozaki, które kupiłam w sklepie vintage. Co prawda trochę kosztowały, pewno mają tyle lat co ja ale są nie do zdarcia! Na pewno kiedyś odziedziczą je po mnie moje dzieci (o ile wcześniej nie trafią na allegro). Czemu teraz nie robi się takich butów?!
Super wyprzedaż, DARMOWA wysyłka: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?wnaniesbrand.pl

Super slim price flash sale! Only 48 hours!
Fashionable best sellers! $14.99 up!
Don’t miss, girls!







Jacket Zara | Dress TopShop | Shoes vintage | Hat Bershka



15 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu :) uwielbiam połączenie dresowej tkaniny ze skórką, no a kapelusz to mój jesienny hit!! Bardzo Ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny kapelusz ;) Z bsk? Nie widziałam takiego ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyciągnęli go "spod lady" - zauważyłam go na manekinie ;) i cena super - 59PLN

      Usuń
  3. no byłam dziś w bershce i takiego kapelusza nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyciągnęli go "spod lady" - zauważyłam go na manekinie ;) i cena super - 59PLN

      Usuń
  4. wspaniałe połączenie- wyglądasz super
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER!!!!!!! :O

    Siw

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje tu muminków i kija samo bija.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion