Poncho

Z szafy wyjęłam beżowe ciepłe okrycie, grzewcze niczym polarowy koc. Połączyłam go dla konrtastu z wzorzystą spódniczką, którą zakupiłam w ramach jednego z moich zadań w finale konkursu Śląskiego Mistrza Zakupów, organizowanego przez Agorę w Bytomiu. 

Walczę o sponsorowane duże zakupy, nie zdradzam więcej szczegółów, na konkursowym blogu dostępne jest już nasze 1 zadanie. Obecnie chcę utrzymać bardzo 1 miejsce, pomożecie? Wystarczy kliknąc "lubię to" TUTAJ


Coat www.romwe.com | Skirt H&M | Shoes School by TkMaxx


11 komentarze:

  1. slicznie wygladasz:)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowna spódniczka i cała stylizacja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu okrycia. Niby zakrywają wdzięki, ale mi to kompletnie nie przeszkadza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie! Trzymam kciuki za Twoją wygraną! ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie widziałam stylizacji z poncho!
    Podobają mi się kolory , które wykorzystałaś w stylizacji . Wyszło bardzo klasycznie ale nie nudno ponieważ wzorzysta spódnica wszystko ładnie przełamuje :) Oprawa zdjęć w postaci pleneru fajnie współgra ze stylizacją . Wyszło klimatycznie . Super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam narzutki z dużym kołnierzem. Świetny look :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ponczo ale nogi jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion