Powrót do wakacji!

Pisząc tego posta siedzę przed laptopem marznąc w dresie i szlafroku. Należę do gatunku ciepłolubnych w dosłownym tego słowa znaczeniu. Nie akceptuję tego co dzieje się za oknem. Pozostaje mi wziąć się w garść i zacząć odziewać zgodnie z aktualną porą roku. ALE to niebawem. Na tą chwilę przedstawiam Wam kilka zdjęć, które zrobiłam na urlopie. Przywiozłam stamtąd ręcznie robione, skórzane baleriny kupione za 1/4 pierwotnej ceny. Uwielbiam kunszt rękodzieła!



Pants Zara | Shoes handmade bought in Croatia | Top H&M | Coat Lous



10 komentarze:

  1. Kto by nie chciał wrócić do wakacji... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. noo to balerinki są świetne :) bardzo mi się też podoba płaszczyk.
    Ja tam jesień uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyżby Trogir?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chodzi o płaszczyk? To Lous, 2 polskie projektantki ;) Jednak to poprzednia kolekcja.

      Usuń
  5. slodki poloczek :*


    Siwek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion