Sportowa bluza w eleganckiej wersji.

U mnie jak widać wciąż wakacyjnie - i będzie tak jeszcze jakiś czas. No może będę przeplatać posty o tematyce wczesno jesiennej aby nie popadać w depresję, że urlop minął a do kolejnego został rok. Dla szarej bluzy znalazłam inne zastosowanie aniżeli uniform na siłownię. Idealnie pasuje mi do dresowej spódnicy z sh w tym samym kolorze. Reszta to ręcznie malowany T-shirt i obcasy. 

Jak widzicie blog uległ małej metamorfozie, własna domena i jest tu... czyściej ;-) Minimalistyczny wygląd chodził mi po głowie od dawna. Jak podobają się Wam zmiany?




Blouse HERE | Tee Evollove | Skirt TopShop second hand | Sandals Zara

-------------------------------------------------
Bluzy z nadrukami dla princeski - Barbie, dla odważnej - z religijnym motywem, a dla prawdziwej fashion victim - pastelowe ombre. Nowości w ROMWE
Wysyłka oczywiście jest za free ;) Wybierz swoje rzeczy TUTAJ

10 komentarze:

  1. połączenie bluzy i spódnicy jest genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna bluza! Chcę taką !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow co za zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się nowy układ bloga, czysty i przejrzysty ;)
    piękne zestawienie bluzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że ktoś zauważył ;)

      Usuń
  5. Świetnie to ze sobą zestawiłaś!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie lubię łączenia sportowego i eleganckiego stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion