Koszula w kratę + efekty 1 fazy diety

Krata. Kojarzyła mi się z gumowcami i grabiami zamiast torebki. Nie lubiłam tego printu od dziecka. Aż do czasu gdy w Zarze zobaczyłam czerwoną w zestawieniu ze skórzanymi spodniami i dużym kryształkowym naszyjnikiem. Me serce zabiło szybciej i zapragnęłam taką posiadać. A najlepiej te 3 rzeczy. Jako, iż wolę większą sumę spozytkować na rzecz, która naprawdę długo mi posłuży - z Zary wyszłam z pustymi rękoma. Przemierzając dalej przez inditex natknęłam się na wersję koszuli o połowę tańszą - tak więc powędrowałam z nią do kasy. Do szczęścia brakuje mi jeszcze skórzanych spodni i dużego naszyjnika! Płaszcz, który mam na sobie możecie kupić t u t a j.

Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013--10/18/2013
And the flash sale:






Coat H E R E | Shirt Bershka | Pants Tommy Hilfiger | Hat Bershka


Tydzień temu wspominałam Wam o diecie OXY. 1 faza spalania tłuszczu za mną. Co mogę powiedzieć? Wykorzystałam większość przepisów, starałam się jeść regularnie, dalej ćwiczę min 3-4 razy w tygodniu. Po 7 dniach w obwodzie ud, bioder i brzucha mam -1cm. Dla mnie to motywacja na więcej ;-)

Plusy diety:
- łatwe do przygotowania posiłki
- naprawdę smaczny koktajl żurawinowy
- moim ulubionym daniem zostały sniadaniowe racuchy z żurawiną - banalnie proste, słodkie, smaczne!
- uczy nawyku picia ok 2 litrów wody

Minusy diety:
- maślanka ze startą marchewką, otrębami i cynamonem śni mi się w koszmarach nocnych
- gdy jesteśmy poza domem łatwo zejść na złą drogę... posiłki np koktajle, twaróg ze szczypiorkiem, rzodkiewką są smaczne ale jak dla mnie tuż po przyrządzeniu

Jestem na II etapie, moje wczorajsze śniadanie było podobne do tych z I fazy ale wzbogacone o muesli.

Uważam, że dieta może być inspiracją do zdrowego, systematycznego żywienia, jednak nie jest przeznaczona dla osób z bardzo dużą nadwagą. Porcje są dla mnie wystarczające, jednak nie wyobrażam sobie aby osoba mająca dużo kg w zanadrzu czuła się dobrze i syta jednocześnie po takim śniadaniu. Ponadto zwłaszcza przy regularnym treningom powinniśmy zwiększyć ilość białka, węglowodanów i innych składników - co za tym idzie kalorii zgodnie z ich intensywnością, naszą wagą, wzrostem i skłonnością do tycia. Jeśli ktoś nie wie jak to zrobić powinien zasięgnąc porady dietetyka. 

Pamiętajmy jednocześnie żeby schudnąć zdrowo - powinniśmy tracić max 1kg masy na tydzień, większy spadek masy ciała może skutkować odwodnieniem, problemami zdrowotnymi jak i efektem jo-jo zwłaszcza jak po przejściu jakiejkolwiek diety przerzucamy się na burgery i colę. Ja staram się przyzwyczaić do zdrowego odżywiania i utrzymać to cały czas, tak aby czuć się w sobie dobrze! Bo chyba to jest najważniejsze ;-)



14 komentarze:

  1. Prześwietne płaszcz i kapelusz! :) Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów ^^
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny oversizowy plaszcz :) prezentujesz sie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny kapelutek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczk idealny:D
    !
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wręcz przeciwnie-kratę uwielbiam! Zawsze, wszędzie, w każdym wydaniu. Ty w swojej wyglądasz bosko, a do tego płaszcz i kapelusz, które też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne fotki,uwielbiam kratę w każdej postaci a twoja koszula jest boska :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zestaw. Połączenie kraty i szarego płaszcza to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion