Powrot do wakacji c.d.

Pozwolę sobię podzielić się z Wami zdjęciami z wakacji, które nie widziały blogowego światła dziennego. Przeglądając fotografie naszło mnie na wspomnienia i chęć jak najszybszego teleportowania się w to samo miejsce, Beztrosko rozkoszować się boskimi widokami, prażącym słońcem, delektować się świeżymi owocami, sączyć radlera jagodowo-limonkowego i oglądać zachody słońca.






Dress (wearing as a top H&M 10PLN) | Skirt Only% | Shoes Zara | Watch Timex podobny znajdziesz TU >KLIK<

17 komentarze:

  1. cudowne zdjecia, ja chce wakacjee <3

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aa ten płaszcz jest super tylko zapewne za chwilę okaże się wielkim boom i wszyscy będą go mieć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zarze już go nie widziałam! ;D gdybym miała z -5kg i +20cm wzrostu brałabym go mimo sprzeciwu mojego portfela ;P

      Usuń
  3. Radler jagodowo-limonkowy? Chyba go przeoczyłam!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo, że zwolenniczką piwa nie jestem, to ten radler był najlepszy jaki piłam ;)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia, pełne kolorów i pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion