Powrót do wakacji + nowe dietetyczne postanowienia

Na dysku zalega jeszcze kilka zdjęć z minionego urlopu. Mimo, że już nie pora na letnie ubrania, postanowiłam podzielić się z Wami dawką kolorów. Płaszczem od Lous nie rozstaję się nigdzie. To moje absolutnie ulubione okrycie wierzchnie. Na sobie miałam wyprzedażową wzorzystą spódnicę oraz łup z zeszłego roku zamszowe botki kupione w outlecie Prima Moda za 60PLN! Wycięta bokserka z przodu (wzorowana na modelu Acne) pochodzi z mojego sklepu Aniesbrand.

Watch Timex podobny znajdziesz TU >KLIK<
Skirt Only %




A teraz z innej beczki! Przed nami (a w zasadzie już z nami) pora roku, która powoduje napływ depresji, obżarstwa przed tv i gromadzeniu... boczków. Ja postanowiłam nie popaść w marazm i zgnuśnienie i powracam do regularnych treningów. Wierzę, że gdy napiszę to i będą świadkowie (Wy;) to nie ma lekko z obibokowaniem! Ćwiczę minimum 4 razy w tygodniu: bieganie ok 5-6km, skalpel Chodakowskiej czy siłownia. Jednak na sobie przekonałam się, że tylko racjonalne żywienie w połączeniuz  ruchem daje korzyści. Jestem absolutnie przeciwna rygorystycznym dietom typu Kopenhaska, Dukan (wybacz M.) Kapuściana itp itd. Nie ma diety cud. Postanowiłam wypróbowac przepisy z trzy tygodniowej diety OXY. No dobra a co po 3 tygodniach? Jemy zdrowo! Ciemny makaron, ryż, pieczywo pełnoziarniste, nie opuszczamy śniadań - ładujemy w siebie z rana dawkę potrzebnych węglowodanów na energię do pory lunchu i białko, które odbuduje naszą mase mięśniową ze zbędnego tłuszczyku. Posiłki przygotowujemy mniej więcej o tych samych porach i jemy systematycznie 5 razy dziennie ;)

Udowodnione jest naukowo, iż spożywanie ilości 0,8-1,2 g białka na 1 kg masy ciała powoduje przyspieszenie przemiany materii, co za tym idzie spalamy tłuszcz z rezerw energetycznych. Wszechobecne fastfoody, gotowe produkty obiadowe, białe pieczywo, słodycze - czyli to czym zajada się przeciętny Polak na co dzień  - ma w sobie same puste kcal, zbyt duże ilości tłuszczu i praktycznie brak białka. Ponadto osoby ćwiczące tym bardziej powinny zbać o odpowiednie dostarczanie tego składnika do naszego organizmu. Ja dodatkowo piję koktajle białkowe 30min przed treningiem.

Przeglądając przepisy diety OXY postanowiłam wpleść je zamiast dotychczasowych codziennych posiłków. Dania są smaczne, nie musisz liczyc kcal i szybkie do przyrządzenia. Przykładowo jestem dziś po smacznym obiedzie - pierś z kurczaka z sałatką. Jako przekąska - koktajl żurawinowy, który naprawdę dobrze smakuje! Ważne jest także picie szklanki wody mineralnej najlepiej z cytryną przed i po posiłku (o wypijaniu ok 2 litrów płynów - chyba nie muszę przypominać?:). Na bieżąco będę dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami!





12 komentarze:

  1. wyglądasz wspaniale!!!! mniam mniam
    ♡ ♡ ♡ ♡
    wspaniale:*
    OLA♡

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mnie zakatowałaś tą częścią o jedzeniu :D siedzę w pracy głodna jak pies!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby przepis dietetyczny, skromny - a widzę, że się podoba ;)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I myślisz że dieta cud cię odchudzi! pobiegaj trochę może to ci pomoże! w co wątpię, takie jak ty maja zapał na chwile. i tak potem wyglądaj tak samo jak i przed tak i po.... No koment, może Chodakowska ci pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Takie jak ty"? możesz rozwinąć anonimie? Pozwól, iż tak się do Ciebie zwrócę, bo widzę że bardzo trudno jest się podpisać, w porównaniu do krytykowania i szufladkowania osób, ktorych się nie zna. Widzę, iż nie przeczytaleś/aś mojego postu skrupulatnie. Nigdy nie twierdziłam, że diety cud działają - bo takowe nie istnieją. Pisałam, że chcę wykorzystać przepisy z diety oxy wpleść je w systematyczne odżywianie i skrupulatnie dalej systematycznie ćwiczyć, właśnie dzieki bieganiu, ktore uprawiam, siłowni sporadycznej czy systematycznie w domu Chodakowskiej. Jesli wrócisz na mojego bloga będzie mi niezmiernie miło. Jeszcze lepiej gdy zanim coś napiszesz przeczytasz mój post.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion