Szarość!

Szary zawsze był moim ulubionym kolorem. Jest bezpieczny do zestawienia, do wszytskiego pasuje i czuję się w nim dobrze. Połączyłam ze sobą kontrastujące kształty.  Asymetryczny, dlugi t-shirt z narzutką z lejącego materiału. Do tego ramona i szare legginsy pikowane na kolanach, kupiłam je za całe 15PLN w second hand'zie. I moje niezawodna, skórzana torba z Lidla!









Jacket Zara | Cape ROMWE | Top TopShop | Leggins George by SH | Shoes TopShop | Bag Wittchen bought in Lidl

Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:

17 komentarze:

  1. Bardzo fajnie połączenie ! Ja również lubię szarości to wdzięczny kolor i niemal każdemu pasuje.

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, a przy tym wcale nie musi być nudny ;)

      Usuń
  2. Jacket is so groovy and chic! Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz, taki skandynawski szyk!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham szary kolor, jest taki uniwersalny !!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super jacket ! ;-)




    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ta szara narzuta idealnie łączy się z ramoneską! Boska torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam taki styl!!! super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestaw to dla mnie 10/10, brawo :), świetny, pół-sportowy styl do codziennej bieganiny na mieście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taki miałam zamiar ;) wygoda!

      Usuń
  9. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ramoneski;)
    swietny look!
    kisses x

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia świetne i góra też ok. Tylko te leginsy mi "nie leżą". Nie przepadam za połączeniem tego typu butów i leginsów. To troszkę jak dres wygląda. Może na żywo dawało inne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion