Wzorzysta spódnica.

Taką pogodę jesienną to ja akceptuję. Przekonuję się coraz bardziej do tej aury za oknem, pod warunkiem, że temperatura nie spada poniżej 15 stopni i świeci słońce. W innym przypadku wcale a wcale nie zachwycam się "złotą polską jesienią" czyli jak dla mnie obumierającą naturą. 
Spódnicę, którą mam na sobie to konkursowy zakup fundowany przez C.H Agora, obecnie utrzymuję się w finale na I miejscu i bardzo chcę się na nim utrzymać, więc komu spodoba się moja jesienna stylizacja, wystarczy  t y l k o  kliknąć na lubię to: t u t a j 

Postanowiłam ożywić nieco czerń dodając ciepłą bluzę z mojego sklepu Aniesbrand. Dodatki to skórzana kurtka i ulubione TopShopowe botki.





Shoes TopShop | Skirt H&M | Hat Bershka | Blouse www.sklep.aniesbrand.pl



21 komentarze:

  1. Świetnie to połączyłaś, kolor bluzy bardzo dobrze zgrywa się ze spódnicą :) bardzo podobają mi się też buty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty juz zdążyłam poobijać a mam je jakoś od kwietnia ale takie rzeczy lubię najbardziej ;)

      Usuń
  2. piekne wzorki sa na tej spodnicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, pragnę ukraść kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyciagnęli go "spod" lady bo widziałam na manekinie a w sklepie Bershka nie było go ;) I cena super 59PLN ;)

      Usuń
  4. sliczna spodnica :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na moim blogu nie ma nic specjalnego :) ładny kapelusik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna spódniczka ;) Lubię ubrania z H&M :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna spódniczka, podoba mi się jej połączenie jej z bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów.

      Usuń
  9. Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardziej niż wzorzysta spódnica zachwyciła mnie Twoja ramoneska. Super Wyglądasz Kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. You look beautiful!
    Great pictures!
    :))) Keep it up!

    Welcome to the blog:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion