Zlot czarownic.

Jestem złośliwa. Marudzę. Noszę sukienkę do ziemi i duży kapelusz. Widząc mnie mój luby miał wypisane w oczach, iż miotły mi tylko brakuje. Jednak ja czułam się dobrze w takiej skórze! Maxi dress zafundowałam sobie sama. Dołożyłam do niej skórzane akcenty i w ten sposób fruwałam po mieście. No może bardziej w przyziemny sposób.

Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!







Jacket Zara | Shoes TopShop | Dress  http://sklep.aniesbrand.pl/ | Hat Bershka

11 komentarze:

  1. Ta sukienka jest mega! Jeszcze ta ramoneska i kapelusz- uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest obłędna:)

    z resztą - cały zestaw <33

    lena

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tytuł posta :D
    Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ciuchy, tyle ze na Tobie one wrażenia nie robią, moim zdaniem długa sukienka Ci nie pasuję bo cię nie potrzebnie skraca, ale każdy ubiera się jak chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt skraca, lepiej wyglądałaby w wysokich butach, jednak chciałam spróbować zestawienia jej w wygodniejszej wersji. Miło mi, że mój komentarz na Twoim blogu zachęcil Cię do odwiedzin...

      Usuń
  5. Świetne buty! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion