.

Dużo ponad 20 stopni, żar z nieba i to w październiku. Wracam nieco wstecz, czując potrzebę przemieszczenia się w czasie nieco cieplejszych dni naszej polskiej jesieni. Spacer przy Wiśle, odpoczynek na Zamku Królewskim, przeurocze uliczki ze zdobnymi kamienicami na czele. Uwielbiam Kraków!

Zero oryginalności, sieciówkowy konformizm i mnie dopada. Dorwawszy w końcu skórzane pantalony, wkładając do nich wszędobylską kratę oraz rozchwytywaną zarową torebkę o wartości 39PLN - ktorej ceny na aukcjach są trzykrotnie większe - czułam się bardzo "in"! Tak więc, wybaczcie mi zero kreatywności, obiecuję iż ulegnie to poprawie! ;-) Ściskam Was i zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Za zdjęcia dziekuję Tomkowi https://www.facebook.com/pages/White-Cat-Photography/396975290384939 z którym miałam przyjemność nie raz już współpracować, zrealizuje każdą wizję! Gorąco zachęcam do kontaktu ;)





Shirt Stradivarius | Pants Zara | Bag Zara via allegro | Shoes TopShop
Romwe Top 8 Styles Sale!
Date: Nov 20 to Nov 26
Round 1: Share ‘win free page’ and win free clothes:
Round 2: Save more with extra coupon 
Round 3: Buy 3 and more get 1 for free


4 komentarze:

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion