Plusy pluchy / Realash

Żegnaj rudości, odcienie brązu, wraz z oczyszczaniem chodników ze złotobarwnych pozostałościach po polskiej jesieni - kolory te także opuściły moją głowę. Tak więc w następnym poście możecie spodziewać się powiewu świeżości na mej czuprynie. Nostalgia zbliżającej się zimy dobrze wpływa na moją szafę. Mniej emocjonalnych wygibasów do witryn sklepowych, wybieram prostsze fasony, sięgam do zakamarków szafy. Moje absolutnie uwielbione jeansy mają dobre 3 lata, płaszcz pochodzi z zeszłego sezonu, jedynie torebka to owoc chwilowej słabości na allegro (była godzina 11p.m i jednym okiem już zasypiałam nad klawiaturą laptopa) - więc sobie to wybaczam!




Jeans Stradivarius | Coat here | Shoes TopShop | Bag via allegro




Serum Realash stosuję dopiero ok 2 tygodni. Po 2 miesiącach kuracji moje rzęsy mają być dłuższe, gęstsze i mocniejsze. Nie należę do osób, które wierzą w kilkudniowe cuda, tak więc daję odżywce i moim rzęsom czas. Ciężko porównać mi efekt - pierwsze "przymiarki" dokonam po 4 tygodniach. W tym poście umieściłam zdjęcia przed aplikacją. Co do samego nakładania preparatu - nie mam żadnych zastrzeżeń. Maluję skórę nad rzęsami jednokrotnie tak samo jak eyelinerem. Bardzo ważne jest aby kosmetyk nie dostał się do oka oraz aby nakładać w ciągu dnia tylko 1 warstwę.

11 komentarze:

  1. What a cosy, chic coat! Looks really great on you and the color of it is just perfect:) Those photographs are adorable!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wskoczyłabym w taki set!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny płaszczyk :) Też zaczynam testować odżywkę do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też testuję Realash zobaczymy co z niego wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. swieny look, podobaja mi sie Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk jest świetny, ciekawa jestem zmiany na Twojej głowie, będę zaglądać !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice fringes bag!
    Visit my blog if you have time, I've just posted a new outfit and I'll be happy to read your opinion =)
    XOXO
    Ylenia
    ylenialabate.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli tę odżywkę stosujemy tylko raz dziennie? zamówiłam tutaj http://odzywka-do-rzes.pl
    Podobno sposób w jaki się ją nakłada ma bardzo duże znaczenie -To prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - tylko raz dziennie ;) Pamietaj także żeby nakładać tylko jedną warstwę. Ja na poczatku stosowalam rano, jednak podobno większość osób stosuje wieczorem. Moją ampułkę mam już 2 miesiąc - efekty są powoli coraz lepsze ;) Jak skończę używać na pewno będą nowe zdjęcia ;)

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion