Podróż do Nowego Jorku, Oslo i Paryża!

Zapraszam Was dzisiaj na wycieczkę. Każdy zna te stolice mody! Wcale nie musimy pokonywać tysięcy kilometrów żeby poczuć się jak prawdziwa fashion victim stąpająca po modnych ulicach Nowego Jorku, Oslo czy Paryża. Wybrałam dla Was kilka propozycji z katalogu Bonprix żeby stworzyc zestawy inspirowane wielkimi wyroczniami mody.



Pierwszy przystanek Oslo. Czym się charakteryzuje? Skandynawski styl to prostota, minimalizm. Geometryczne kroje, basicowe formy często nabierające charakteru. Diabeł tkwi
w dodatkach! CIEPŁA CZAPKA PILOTKA i ochroni nasze uszy i będzie wisienką na torcie w całej stylizacji!



Teraz lecimy za Ocean. Szybkie tempo, gwar ulic. To także styl życia, który odbija piętno w modzie, którą tworzy ulica. Adidasy do garnituru do biura? Czemu nie! Wygodne trampki, kobiece czerwone usta, wiatr we włosach i seksapil? Proszę bardzo! Tak noszą się nowoczesne kobiety. Stawiają nie tylko na wyglad ale także na wygodę,
a te dwie rzeczy mogą iść w parze i wyglądać stylowo. Czym byłaby miejska eskapada bez DUŻEJ WYGODNEJ TORBY? Pomieści wszystkie nasze (jakże istotne!!) kobiece drobiazgi.


Następny przystanek to Paryż. Mi osobiście kojarzy się z elegancją, szykiem i czerwonym kolorem. PIKOWANA KURTKA
w intenstwnym kolorze ożywi całość
i z powodzeniem zastąpi klasyczne okrycie. Do takiego motywu warto dobrać basicowe dodatki. Zdecydowałam się na prosty top zamiast koszuli, ołówkową spódnicę i cienki czerowny pasek podkreslający talię. Do tego czarne szpilki (obiekt westchnieć niejednej kobiety) oraz mocno podkreślone usta. J'adore Paris!


Który z zestawów spodobał Wam się najbardziej?

12 komentarze:

  1. Mi najbardziej podoba się Paryż!:) Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie wszystkie zestawy podobaja na rowni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są świetne, ale kocham NYC :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Komentarze pod postem dotyczą jego treści. Ja tutaj nic strasznego nie widzę.

      Za to wnioskuję, iż zawędrowałaś do mnie po zostawieniu przeze mnie komentarza, że masz kilkanaście bannerów na blogu, obserwatorzy w zasadzie zamiast loga i że oznacza to brak profesjonalizmu - masz rację to "ojej straszne".

      Usuń
    2. Jesteś mistrzem riposty !!:(:

      Usuń
  5. Oslo- ale własnie czapka mi się z resztą gryzie. Ta cudowna prostota, niech zostanie prosta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to loubutiny? w paris ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion