Słonecznym popołudniem.


Korzystając z jednodniowego słonecznego dnia wśród pluchy, deszczu, kałuż i przemoczonych butów - aż nabrałam ochoty na jaśniejsze kolory. Jedynie kapelusz świadczy o tym, że jesienno - zimowa aura działa na mnie przygnębiajaco. Dłuższą chwile poświęcę torebce - futerale na bidon - zwał jak zwał. Rękodzięłło znalazłam w second hand'zie za 2,38PLN. Moje zdziwienie i mina spowodowały uśmiech na twarzy sprzedawczyni, która oznajmiła mi, iż cena za kg to 25PLN. A że kuferek waży tyle co nic kosztował grosze. Zmieści akurat mój portfel i telefon.





Hat Bershka | Coat Lous | Shirt H&M | Pants Stradivarius | Leather boots Promod %

Romwe Party Season Sale! Up to 50% off!
Valid dates: Nov5 to Nov11
Don’t miss, girls!

13 komentarze:

  1. Dziękuję za uwagi :) Zdaję sobie sprawę, że moje zdjęcia do profesjonalnych nie należą i choć chciałabym żeby takie były to nie mam na to ani czasu ani możliwości. Mój blog ma bardziej charakter lifestylowy niż modowy i prowadzę go dla przyjemności. Świetne buty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są mega :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny look, uroczy masz ten kuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylish outfit, love the way you have styled those garments!! You look chic and edgy:) Those photographs are adorable!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no to rzeczywiście fart z tym kuferkiem :) jest przeuroczy! Bardzo podoba mi się kapelusz, uwielbiam kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  7. uzyłaś jakiejs pomadki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Bell odcień 073 Royall Glamour, generalnie polecam, kosztuje o 12zł, fajnie nawilża, tylko nie trzyma się jakoś bardzo długo na ustach ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajna torebeczka i to jeszcze za takie grosze Super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie koszuli i spodni idealne, zachwyciły mnie te buty - cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega torebka ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion