Zimowa stylizacja za mniej niż 300zł.


























Ubrać się od stóp do głów za mniej niż 300PLN? Czemu nie, jednak może letnią porą. W zimę potrzebujemy ciepłego okrycia wierzchniego, pełniejszych butów, czapki, ciepłych dodatków. Przyszykowałam zestaw, za który wcale nie dałam horrendalnie wysokiej sumy. Generalnie za samo 300zł możemy kupić zimowe skórzane buty - a co z resztą? Małym wyjątkiem będzie moja torebka oraz sweter, które mam już bardzo długo - do nowo zakupionych rzeczy po prostu sięgnęłam do zakamarków szafy. Dosłownie, ponieważ długi kardigan pamięta same początki mojego bloga czyli ok 4 lata temu mogliście go zobaczyć w moim drugim poście. Torebka to moja miłość, z którą nigdy się nie rozstanę i eksploatuję ją bardzo często.

Do rzeczy! Korzystam namiętnie z buszowania po lumpeksach. Część z Was wie, że od pewnego czasu prowadzę swój sklep wysyłkowy sklep.aniesbrand.pl gdzie oprócz używanych rzeczy znajdziecie także nowy outlet.

T-shirt - kupiony w sh za 10PLN
Spodnie - również sh 22PLN podobne znajdziesz TU >KLIK<
Buty - promocja w Promod -50% kosztowały 150zł (są całe ze skóry naturalnej)
Płaszcz sklep.aniesbrand.pl za 70PLN (kto powiedział, że zimowa kurtka musi kosztować kilka stówek?)
Czapka H&M 19,90 PLN
Lakierowany skórzany pasek - TkMaxx 14,90 PLN

Te rzeczy kosztowały mnie razem 286,80 zł. Mam nadzieję, że zainspiruje Was to szukanie w tańszych sklepach wysyłkowych, czy w second hand'ach!







Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The winter holiday must-haves collection!  $9.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls!


And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2


9 komentarze:

  1. Ten plaszcz jest idealny!! Cudowny look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale paznokcie to masz nieziemskie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę bardzo fajna stylizacja za małe pieniądze ( powiedz kochana czy płaszczyk nadaje się na zimę?)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ciepły, ze swetrem noszę go teraz gdy temp spada poniżej 0 stopni ;) jednak nie ma go już w moim sklepie, większość rzeczy jest pojedynczych

      Usuń
  4. Swietnie wygladasz Anies :) a paznokcie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz rewelacyjny płaszcz i spodnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post :) fajny look :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetnego bloga ;)
    ja prowadzę blog w którym wyłącznie są ciuchy z SH ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion