Do Wiednia za 34PLN / efekt odżywki Realash

Dzisiaj zapraszam Was na wycieczkę do Wiednia. Za podróż w 2 strony czerwonym busem z białym pierzastym Ziggim zapłaciłam 34PLN. Eskapada z Katowic do Wiednia trwała około 8h. Próba zaśnięcia w przeróznych pozycjach na siedząco zakończyła się fiaskiem, jednak o godzinie ledwo po 6:00 rano byliśmy na miejscu. Ponad godzinne budzenie się do życia w McDonald's przy naparze z kofeiny postawiło nas na nogi i głodni zwiedzania ruszyliśmy do metra. Warto zainwestować w bilet całodniowy oraz wcześniej wydrukowaną mapkę komunikacji podziemnej. Całodniowy ticket kosztuje niewiele ponad 7 euro. Kolejnym przystankiem było zostawienie rzeczy w szafkach i dobre pół godziny przed lustrem w toalecie w galerii handlowej metra - no bo trzeba jakoś się prezentować po długiej podróży!

Okres przedświąteczny przyciaga turystów w to miejsce jak magnes. Zamierzam zaplanować wycieczkę w okresie wiosennym, jednak odwiedzenie Wiednia w czasie, gdzie wszystko oświetlane jest uroczymi świątecznymi dekoracjami, w koło zachęcają słodkości oraz wywary wyskokowe serwowane w egelanckich kubkach - to konieczność. Miasto przywitało nas błękitnym niebem oraz słońcem. Pech chciał gdy dotarliśmy do Pałacu Sisi - piękne widoki chowały się za mgłą. 
Jarmarki ustawione w newralgicznych częściach miasta kusiły swoim asortymentem. Począwszy od dobrego "jadła", przez wiedeńskie czekolady po trunkach oraz ozdobach świątecznych skończywszy. Będąc w takim miejscu koniecznie trzeba napić się pounch'u (cena ok 3,50-4,50euro + 2 euro depozyt za kubek, który potem można wziąć na wieczne nieoddanie) polecam smak pinacolady serwowanej z bitą śmietaną i truskawkowy. 




Prawdziwą atrakcją staje się centrum miasta z Uniwersytetem Wiedeńskim, licznymi muzeami oraz Ratuszem na czele. Zdjęcia nie ukażą magii tego miejsca oraz monstrualności zabytkowych budowli. Największym zainteresowaniem cieszy się ogromny Ratusz, w koło którego rozciągają się drzewa z lampionami w kształcie bałwanów (serio!), serduszek i innych świecidełek. Jarmarkowe stragany przyciągają kolejnymi pysznościami i pięknymi pamiątkami. Jeśli kogoś z Was już w tym miejscu zainteresowałam planowaniem wycieczki do Wiednia, nie zdradzam więcej szczegółów - warto sięgnąć po przewodniki turystyczne! A teraz zostawiam Was ze zdjęciami ;-)








--------------------------------------------------------------------------------------

Serum Realash stosuję juz 7 tygodni. Kosmetyk jeszcze mi się nie skończył, więc kurację prowadzę dalej. Po tym czasie nie zauważyłam spektakularnego zagęszczenia rzęs, jednak z czystym sumieniem stwierdzam, że działa - moje rzęsy są dłuższe! Stały się też trochę ciemniejsze. Po zużyciu ampułki ponownie zrobię zdjęcie i mam nadzieję, że efekt będzie bardziej widoczny!

11 komentarze:

  1. Haha, u mnie też Wiedeń ale wspomnienia z lata. Za rok na pewno wybiorę się w okresie świątecznym, bo bardzo bym chciała właśnie w tym czasie tam być. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei już planuję na wiosnę ;)

      Usuń
  2. Takie tanie podróże są świetną przygodą :) Sama się rozglądam za tanimi połączeniami do różnych miejsc bo to świetna zabawa :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna i autokarem czy samolotem za kilkanaście kilkadziesiąt złotych podróżować w różne miejsca w obie strony! ;)

      Usuń
  3. Ale magiczne zdjęcia!!! Magia świąt!!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miasto, właśnie wybieram się do Wiednia na sylwestra i już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczo i świątecznie :) dobra wyprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę możliwości zobaczenia Wiednia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion