Handmade

Są dni gdy mam ochotę owinąć się w koc z ciepłą kawą i obibokować się cały dzień. Gdy jednak w takim nastroju trzeba wystawić nos na niepogodę, korzystam ze sprawdzonych sposobów. Koc zastępuję ogromnym ręcznie szydełkowanym szalikiem, kozystam z czerwonego mazidła na usta co od razu powoduje mały uśmiech na mojej twarzy, wkładam wygodne dresy i dla kontrastu dodatek - tutaj gumowy kuferek.

Converse znajdziesz TU >KLIK<





Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The Greatest Hits Collection!  $9.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls!


18 komentarze:

  1. Modny i luźny look!!

    wspaniale:*
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu uwielbiam takie dni :( ja w tedy tez wkładam na siebie wszystko co wygodne :)
    bardzo fajny post i świetne trampki kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw! świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki szalik :D tyle że mój jest szaro-czarny (melanż) i robiony przez mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great photos <3
    Check out my latest outfit post :)

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos <3
    Check out my latest outfit post :)

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwone trampki i dres świetnie się prezentuje :) z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion