Sylwestrowa gorączka!

Mamy grudzień, idą Święta, Mikołaj szykuje się do długiej nocnej eskapady, wizyty u kosmetyczek, fryzjerów zaklepane, a co ze strojem na Sylwestra? Jeśli nie wybieracie się na bal pt "długie suknie", nie zamierzacie marznąć pod niebem odliczając do Nowego Roku pod romantyczna wieżą Eiffla, warto postawić na trochę błysku i nieco zaszaleć! Kolory kruszcu złota i srebra wciąż sa rozchwytywane i kiedy jak kiedy ale świętując kolejny pełny rok na karku możemy pozwolić sobie na nieco ekstrawagancji. Błyszcząca, rozkloszowana spódnica z wysokim stanem wyróżnia się już sama w sobie. Zbędne są już dodatki w postaci bizuterii - więc o jedno zmartwienie mniej. Gdy chcemy aby jeden element stroju grał głowną rolę, możemy zdecydować się np. na prosty top. Moja propozycja to body z tiulem (na dniach będzie dostępne w moim sklepie).  A Wy już macie swoje stroje sylwestrowe? ;-)



Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:


13 komentarze:

  1. a ja tu widze super wzorki na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna stylizacja :)


    xx

    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czy to daisy???? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. spodniczka jest piekna,

    ja sie jeszcze nie zastanawialam nad sylwestrem, jakos z wiekiem nie mam ochoty na imprezy :( hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz, ja nie mam pojecia co bede robic na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest z fajnego materiału, ciekawie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne połaczenie, przepięknie! pozdrawiam:*




    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. nadal poszukuję kochana, może masz jakiś fajny sklep do polecenia :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion