Aniesbrand testuje!

Na pierwszy ogień idzie prasowany puder matujący w kompakcie firmy Collistar. To mój pierwszy zakup tejże firmy, zachęcona u dziewczyn z BlessTheMess dobrą opinią o marce skusiłam się na znalezienie miejsca w mojej kosmetyczce na tego delikwenta. Przy mojej mieszanej skórze lepiej tolerowane są mineralne, sypkie pudry - używam produktu Diora, ale do poprawek w ciągu dnia chciałam coś wygodnego, bez obawy, że wysypie mi się w torebce. Ten puder jest beztłuszczowy i ma dwojakie zastosowanie. Załączoną gąbeczką możemy szybko zwyczajnie się "przypudrować" oraz w wersji na mokro uzyskać bardziej kryjący efekt. Dzięki temu może zastąpić podkład. W wersji na sucho sprawdza się bardzo dobrze, gdy przetestuję na mokro na pewno dam znać. Cena katalogowa to 119zł  za 9gram i jak na tą (według mnie niezbyt niską cenę) opakowanie mogłoby być znacznie lepsze. Plastikowe pudełko z wierzchu wygląda jak zwykłe lusterko za piątaka. Lubię zwracać uwagę na estetyczną zawartość kosmetyków, dlatego gdyby nie -50% wyprzedaż w katowickim Douglasie (na cały asortyment) nie kupiłabym go.

Ocena 5/6 (minus za opakowanie nieadekwatne do ceny producenta)

Krem do ciała Indigo. Zapach zielonego jabłuszka od DKNY to mój absolutnie uwielbiany perfum. U mojej kosmetyczki nabyłam krem do ciała o tym właśnie zapachu. Długo utrzymuje się na skórze. Nie próbowałam balsamu dedykowanego dla tej linii zapachowej - ale nie zapowiada się, żebym się skusiła. Ten produkt skradł me serce ;) (i nos). Cena: 30zł za 250ml.

Ocena 6/6


Bronzer Catrice. Bardzo tania marka dostępna w sieciowkach kosmetycznych w Austrii, szczerze nie mam pojęcia czy gdzie indziej można tą markę dostać. Nie oszczędzam na podkład, puder sypki jeśli chodzi o bazę do wykonania makijażu. Wszelkie inne mazidła typu tusze, róże satysfakcjonują mnie te z niskiej półki cenowej. Tak jest z tym bronzerem. Jest matowy, nie błyszczy się tandetnie, jednak daje lekką poświatę. Przetrwa na buzi cały dzień. Opakowanie nie jest zbytnio designerskie, ale jak na cenę ok ponad 3 euro za 9.5 gram nie odejmuję żadnych punktów.

Ocena 6/6

Rozświetlacz tej samej marki Catrice. Eleganckie, ładne opakowanie, ciekawa mozajka kolorów. Używam go pod łukiem brwiowym i na wypuklenie policzków. Trzeba go sporo nałożyć żeby zobaczyć efekt rozświetlenia, jednak pod brwiami zaraz staje się niewidoczny. Lepiej w moim przypadku spisuje się w tej roli jasny cień do powiek w kolorze kości słoniowej. Mało trwały, należy poprawić w ciągu dnia. Dopóki nie znajdę naprawdę dobrego i trwałego rozświetlacza będę go używać, gdyż także kosztował grosze ok 3-4 euro za 10gram. Jednak ponownie bym go nie kupiła.

Ocena 3/6

Romwe little black dress for Valentine’s day!
Only $27.99, up to 35%off!  24 hours only on 16th January.
Comment under the product page and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
We will choose one lucky girl every day before 16th Jan.!
Already started! Don’t miss, girls!


8 komentarze:

  1. Ja ogólnie jestem zadowolona z catrice, chociaż mi ciężko znaleźć odpowiedni odcień. A rozświetlacz mam obecnie z avonu w kulkach i końcówkę kryolanu - ten drugi rewelacyjny, ale cenowo niestety drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może skuszę się na ten rozjaśniacz z kryolanu - mam biały puder ryżowy i to najlepszy matujący transparentny jaki miałam :)

      Usuń
  2. Kosmetyki Catrice są dostępne w polskich drogeriach Natura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za info! bronzera będę używać myślę przez długi czas ;)

      Usuń
  3. rozświetlacz i bronzer Catrice chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu dowiedziałam się, ze są w Naturze u nas ;)

      Usuń
  4. rozświetlacz wygląda fajnie :) może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem do ciała bardzo fajny. Bardzo fajnie i ciekawie piszesz oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Jestem u cb pierwszy raz, ale na pewno nie wyjdę bez zostawienia czegoś po sobie np. w postaci komentarza :) Ja oczywiście obserwuję, jeśli ty też chcesz będzie mi bardzo miło :D Jeszcze raz fajnie tu <3
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion