Boyfriend

Poszukiwania jasnych jeansów typu boyfriend zakończone. W planach miałam wyżycie się na spodniach kupionych w lumpeksie i samoczynnie wykonanie przetarć i dziur ale skończyło się to fiaskiem. Zarowe wyprzedaże w tym roku bardzo mnie usatysfakcjonowały. Spodnie będą czekać na wiosnę - do cielistych wysokich szpilek coby nie pokrzywdzić sobie moich antydwumetrowych nóg jak zrobiłam to w tym poście - ale nie mogłam się powstrzymać nad ahhami i ohhami dotyczącymi tegoż zakupu.

Pants Zara %
Bag Zara (allegro)
Shoes Bata %
Coat HERE





10 komentarze:

  1. Tez uwielbiam szarosci. Ostatnio kupilam sobie bardzo fajna bluze w tym sklepie http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest tak źle- faktycznie taki fason skraca nogi, ale widać możesz sobie na to pozwolić, bo jest dobrze:).

    OdpowiedzUsuń
  3. "Antydwumetrowych nóg", hehehe. Wyglądasz świetnie, boyfriendy nie skrzywdziły cie i tym razem!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do polubienia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z kolei tegoroczne wyprzedaże w ogóle nie podeszły.

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie są idealne! Boski płaszcz i szal! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba,świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion