Diabeł tkwi w szczegółach.


Prostota okraszona geometrycznymi kształtami. Szara narzuta niczym kołdra, dresowe kopertowe spodnie oraz duża, skórzana pojemna torba. Wystarczy tyle aby uszczęśliwić mnie zaspokajając moje ubiorcze (?) potrzeby i wyruszyć na miasto. Moim nowym zakupem są skórzane czarne klasyczne botki. Uparcie szukałam butów. Ze skóry. I czarnych. Prostych ale nie znowu banalnych. Moje mają na piętach tłoczoną skórę w pikowany wzór. Zostałam usatysfakcjonowana, moje stopy także gdyż biegam w nich całe dnie! ;)

Bag Furla Gemini Tote podobną znajdziesz TU >KLIK<
Pants, Cape HERE
Boots Bata %
Top Only % (old)


Sale for going out dresses! Starting at $9.99!
Preparing for the Valentine’s Day!
Free shipping worldwide! Don’t miss the rare chance!

2014 First Big Sale! Up to 70% off!
Extended with another 1000 styles!



20 komentarze:

  1. Torba i paznokcie, to taka perełka w tej stylizacji. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest idealny i stanowi ciekawy element całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz, torba i kolor paznokci - świetnie kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka super ozywia caly zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię połączenie tych barw, ostatnio zaopatrzylam sie w takiej trzykolorowe legginsy :) http://loveitshop.pl/kategoria/legginsy-2/love-forever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie za pstrokate ale są ciekawe ;) np do oversizeowego czarnego t-shirtu czy bluzy ;)

      Usuń
  6. Narzuta wygląda świetnie! Jest chociaż trochę ciepła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimowa to raczej nie jest ale w ten dzien było ciepło i jak na szybkie przejście do auta była ok ;)

      Usuń
  7. maży mi się torebka furli ale szkoda mi trochę $$ :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Narzutka jest genialna, a torebka pasuje tu idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszcz!

    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztowal plaszcz ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion