Timex wear it well! / efekt sesji oraz filmik z back stage!

Pamiętacie moją wspomnianą eskapadę do Warszawy? Przypomnę, że całe zamieszanie spowodował Timex. Wraz z innymi 11 blogerkami miałam przyjemność być dopieszczaną w dosłownym tego słowa znaczeniu. Zadbano o nasz make up, włosy zostały oddane w ręce profesjonalistów, a same zdjęcia były ciekawym doświadczeniem oraz zabawą w rytm energicznej muzyki i to przed fotografem Marcinem Kempskim. Prezentowałysmy najnowszą kolekcję zegarków Timex, miałam okazję przymierzać, nacieszyć oko, namacalnie sprawdzić modele, ktore dopiero będą wypuszczone do sprzedaży w tym roku. Zdecydowałam się na cały czarny model, skórzany pasek - perfekcyjnie wykończony oraz ciemna, duża tarcza. Posiadam już taki czasomierz w wersji białej - nie mogłam powstrzymać mego zachwytu nad prostotą tego modelu!
 Nad płaszczem Sylwii niemal każda z nas się zachwycała - jednak ciężko było dobrać coś do niego do sesji. Najprostszy wybór - soczysta fuksja na pierwszym planie solo - wyglądała najlepiej!
fot. Marcin Kempski

Uszanowanie dla ekipy, z którą mogłam współpracować:

Fotograf Marcin Kempski | Asystent Damian Deja | Stylista Szymon Duży | Make up Aneta Kostrzewa / ilike-photo.com | włosy Magdalena Brojak | Operator Tymoteusz Pieszka  ilike-photo.com
Na zakończenie raz jeszcze filmik z back stage'u ;)

9 komentarze:

  1. Fenomenalne zdjęcia. Muszę przyznać, że miałaś ogromne szczęście wziąć udział w takim projekcie ! Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądałaś, zdjęcia tez bardzo ładne wyszły. Fotograf miał oko, ale i modelka się spisała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja ale makijaż jakoś niezbyt mi się podoba na co dzień wyglądasz lepiej moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był bardzo mocny - kocie czarne smokey eyes ;) Warto czasami zaszaleć i zdecydować się na coś innego ;) Jednak na co dzień dobrze się czuję w kreskach malowanych deeplinerem lub maluję oczy cieniując np odcienie jasnego szarego ;)

      Usuń
  4. Pieknie wygladalas i slicznie Ci w kreconych wlosach!

    OdpowiedzUsuń
  5. ach ta spódnica była rewelacyjna! sama się do niej przymierzałam ale ostatecznie stylista doradził mi inną... a jak tak patrzę na Twoje zdjęcia to trochę żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na nia uparłam! ;P Chociaż Szymon nie negocjował długo ;)

      Usuń
  6. przepiękna spódnica! ♥ zdjęcia Marcina cudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion