Aniesbrand testuje \ zniżki na zakupy


Kolejne kosmetyczne nowości wpadły w me ręce. Dzieci cieszą się z nowych zabawek, a my kobiety z kosmetyków! Dziś przedstawię Wam propozycję tuszu do rzęs oraz podzielę się opiniami na temat kilku kosmetyków Dr Ireny Eris (dziękuję M!)

1. Tusz 2w1 Bourjois Coup de theatre - szukając specyfiku majacego za zadanie pogrubić i wydłużyć rzęsy sięgnęłam po tą maskarę zachęcona opisem spektakularnych, wręcz teatralnych rzęs. Na tego typu produkty nie wydaję dużo, zazwyczaj byłam zadowolona z tuszy Avon supershock lub Mayebelline, które kosztują ok 20zł. Z marką Bourjois jestem związana od kilku lat używając ich różu do policków, który jest ogromnie wydajny, bosko pachnie i świetnie rozświetla. Przy następnej okazji pokazę Wam jaki odcień używam. Do rzeczy. Tusz nie skleja rzęs, nie kruszy się i cały dzień sie dobrze trzyma. Daje radę także przy wilgotnej pogodzie! Szczoteczka dokładnie rozdziela rzęsy jednak muszę nałożyć kilka warstw aby uzyskać efekt jak na zdjęciu. Jestem z niego zadowolona, pogrubia, wydłuża ale efektu "teatralnego" nie zauważyłam. Ma jednak sporą pojemność, większość tuszy ma w granicach 7ml, ten ma 9ml.

Ocena: 5/6. Cena: 52,99zł za 9ml


2. Peeling cukrowy Dr Irena Eris Body Art kosmetyk ma zastosowanie złuszczające i nawilżająco odżywcze. Na pewno spisze się także na wrażliwej skórze, nie posiada mocnych drobinek - tylko rozpuszczający się cukier. Jego dużym plusem jest skład oleju mineralnego, który delikatnie natłuszcza skórę, dzięki czemu nie potrzebuje po zabiegu już balsamu czy oliwki. Ma jednak dziwny zapach - jednak nie ujmujme mu punktów w mojej ocenie, gdyż ważniejsze jest dla mnie jego działanie. Stosuję go na wilgotną skórę. Jest jednak mało wydajny. Producent zapewnia, że do aplikacji wystarczy mała ilość - według mnie to się nie sprawdza. Za tą cenę większej wydajności jednak bym wymagała, stąd niższa punktacja w ocenie. Produkt ma bardzo eleganckie i porządne opakowanie. Myślę, że znacznie taniej a z podobnym efektem uzyska się zabieg peelingu z cukru i oleju np kokosowego. 

Ocena: 4,5/6. Cena: ok 75zł za 220g


3. Normamat krem-nektar nawilążająco matujący Dr Irena Eris to krem na dzień, który można używać pod makijaż jako bazę. Szybko się wchłania, ma bardzo przyjemny zapach. Jest polecany zwłaszcza do cery normalnej i mieszanej, która potrzebuje i silnego nawilżenia a także zmatowienia w partiach T. Nawilża bardzo dobrze, nie ma problemów z nałożeniem podkładu na krem. Jednak zbytnio efektu matowienia nie zauważyłam, z pudrem matującym ciągle się nie rozstaję. Dlatego polecam go bardziej osobom o normalnej skórze. Produkt ma bardzo wygodne i higieniczne opakowanie z pompką - co jest dla mnie dużym plusem. Za tą cenę wymagałabym jednak porządnego efektu matowienia, skoro to ma być jego główne zadanie.

Ocena: 4,5/6. Cena ok: 65zł za 30ml


4. VitaCeric serum redukujące pory Dr Irena Eris podobnie jak powyższy kosmetyk to produkt na dzień. Spisuje się idealnie jako baza pod makijaz i szybko się wchłania. Ma przecudowny, słodki zapach kojarzący się z letnimi owocami. Serum stosuję od kilku dni, narazie nie zauważyłam aby skutecznie zmniejszał pory. Jednak spisuje się według mnie lepiej niż Normamat. Kosmetyk jest bardziej skoncentrowany w swoim składzie, więc liczę na zadawalający efekt. Co do opakowania i aplikacji także nie mam żadnych zastrzeżeń. Dam VitaCeric szansę, także ocenę obniżam tylko za chwilowy (mam nadzieję) brak efektów redukcji porów.

Ocena: 5/6. Cena: ok 89zł za 30ml


Przy okazji zapraszam serdecznie na zakupy walentynkowe do mojego sklepu on-line: http://sklep.aniesbrand.pl/ gdzie czekają na Was niespodzianki!

1. Darmowa dostawa przy zakupie min 2 rzeczy
2. Rabat na całe zakupy na -14% wpisując kod VALENTINE14




5 komentarze:

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion