Czarne kozaki

Do zimowych wyprzedaży podeszłam ostrożnie. Albo jestem coraz bardziej wybredna albo rozsądek w końcu doszedł do głosu (mam jednak nadzieję, że to drugie!). Od paru lat (dosłownie!) marzyły mi się czarne, skórzane, wciągane kozaki - beż żadnych klamerkowych udziwnień. Miały być na grubym słupku - ale na tyle wygodne aby biegać w nich cały dzień. Jakie było moje zachwycenie gdy kupiłam dosłownie "te" idealne przecenione o ponad 350PLN! 

Kozaki Zara % podobne znajdziesz TU
Treggins Asos %
Coat Lous
Bag vintage
Top Asos %





7 komentarze:

  1. Fajny look ;-) płaszczyk mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz i kozaczki mnie zachwycają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój look :* Uwielbiam... Jak masz takie super pazurki to może dodaj ich zdjęcie? Widzę że jest na nich coś super ale nie widzę co -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie z kozakami wygladaja super ekstra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion