Pokaz mody Silesia Fashion

Po raz kolejny mam przyjemność ogranizować pokaz mody i wspierać Śląskich designerów. Jestem niezmiernie dumna z faktu, jak wielu wybitnych twórców pracuje na Śląsku. Pokaz Silesia Fashion odbędzie się 28.02.2014 w chorzowskim Klubie Kocynder. Na wybiegu zaprezentują się: Ania Knaź, Single Styl, Meisel oraz marka bieliźniarska Incarico jak i bizuteryjna Kod. Pokazy otworzy prezentacja mojej kolekcji sklepu Aniesbrand

Dnia 25.02 możecie zobaczyć nas organizatorów czyli Aniesbrand, Gabinet Kosmetyczny Siódme Niebo i Go4Patry w Telewizji Katowice - opowiemy i ideii i inicjatywie wydarzenia.

Jesteście ze Śląska, z okolic? Chcecie razem z nami promowac region? Nawiązać owocne kontakty w branży mody? Zarezerwuj miejsce w strefie vip room zapisując się do formularza: TUTAJ koszt wejścia to 15zł


Naszymi sponsorami są m.in GlitterX-MODA


2 komentarze:

  1. świetny pomysł, fajnie, że na śląsku coś się dzieje ;) ja postaram się bym i na żywo oglądać całe wydarzenie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion