Aniesbrand testuje - ulubione kosmetyki do makijażu


Moi kosmetyczni ulubieńcy ds codziennego makijażu. Kosmetyki z droższej i tańszej półki. Część z nich używam już od wielu lat i nie zamierzam zmienić je na inne odpowiedniki. Zacznę od początku - czyli podkład,  korektor i puder.

1. Podkład Double Wear Estee Lauder 1W2 - używam go od około 2 lat, testowałam wiele specyfików z przeznaczeniem do mieszanej skóry - Vichy, L'oreal, Oriflame, Dermacol... Albo były nietrwałe, albo nie kryjące, albo gwarantowały efekt maski. Ten produkt spisuje się u mnie w 100%. Jest trudny do nakładania, przez gęstą konsystencję. Nakładam go pędzlem - co znacznie upraszcza aplikację. Opakowanie starcza mi na około 8 miesięcy. Kupuję go w Sephorze na okazjach -20 % - 25 % wtedy cena jest znacznie bardziej dostępna.

Ocena: 6/6, cena 30ml 175zł

2. Korektor pod oczy Bell Multi Mineral odcień 2 - używam na co dzień od 2 miesięcy i jeszcze mam go sporo. Jest tani, wydajny - nic więcej mu nie trzeba. Ponadto marka Bell sprowadza i produkuje swoje komponenty do produkcji gotowych kosmetyków z Francji, nie np z Chin. Zdecydowanie polecam!

Ocena: 6/6, cena 7,5g ok. 12zł


3. Puder mineralny Dior odcien 002. Ten produkt ma 3 rodzaje odcieni, 001 i 002 są dosyć uniwersalne, natomiast 003 jest już przeznaczony do ciemniejszej karnacji. Po nałożeniu nie widac jego koloru, idealnie wtapia się z podkładem. Mój Double Wear tak naprawdę nie potrzebuje przypudrowania, jednak używając płynnego korektora pod oczy - trzeba go "skleić" sypkim produktem. Kosmetyk jest wykonany z naturalnych minerałów, matowi, wygładza i utrwala makijaż. Stosuję go od 2,5 miesiąca i zużyłam dopiero niecałe 1/4 opakowania. Tak więc śmiem twierdzić, że naprawdę jest wydajny! Cena długo odstraszała mnie przed zakupem, jednak korzystając z -20% rabatu w drogerii, zaryzykowałam i nie żałuję.

Ocena: 6/6 cena 205zł 8g.

4. Prasowany puder Collistar odcień 2. Kosmetyk ma wiele odcieni. Już prezentowałam go na blogu, gdy zaczynałam go używać, więc w skrócie przypomnę jego zalety. To produkt 2w1 możemy go nakładac zamiast podkładu na mokro (ma dołączoną gąbeczkę - chowaną osobno w opakowaniu, dzięki czemu dodatkowo się nie brudzi) lub na sucho w celu zmatowienia, poprawy makijażu w ciągu dnia. Nie ruszam się bez niego nigdzie. Odejmuję punkt tylko za wizualne opakowanie, które jak na cenę powinno być lepsze.

Ocena: 5/6 cena 9g ok 120zł


5. Puder ryżowy Cryolan Anti Shine - używam go od wielu lat i jak żaden inny nie matuje tak jak on. Należy ostrożnie go nakładać - wklepując gabeczką - nie szorujemy nim po twarzy pędzlem! W ten sposób większa część produktu zsypuje się w koło twarzy. Po nałożeniu go nadmiar dopiero możemy strzepać szerokim, miękkim pędzlem. Jest biały, więc aplikacja nie obejdzie się bez lusterka, jeśli nie chcemy wyglądać jak piekarz. Kupuję go na allegro, starcza mi na około rok czasu.

Ocena: 6/6 cena ok 50zł 30g


6. Deepliner Bell - tani i dobry. Aplikacja jest bardzo wygodna, znacznie bardziej wolę deeplinery niż eyelinery. Nie kruszy się, trzyma się długo na powiece, wytrzyma nawet łzy czy wilgotną pogodę.

Ocena: 6/6 cena 12zł

7. Tusz do rzęs Bourjois Coup de thearte - aktualnie używam tej maskary od 2 miesięcy, spisuje się całkiem dobrze. Rozdziela rzęsy, pogrubia, wydłuża i nie rozmazuje i nie osypuje się. Jednak tańsze prodkty np Mayebelline czy Avon również mnie satysfakcjonowały, a były o połowę tańsze. Także obniżam punkty tylko za cenę.

Ocena: 4/6 cena 59zł


8. Róż Bourjois Paris odcień 95. Tego kosmetyku używam dosłownie od 4 lat (jedno opakowanie). Tak, wiem każdy ma swoją datę przydatności ale uważam, że ta reguła nie obowiązuje w tym przypadku. Produkt ma cudowny zapach, jest tak wydajny, że w ogólę nie widzę ubytku. Mówi się, że ten róż nigdy się nie kończy! Jest mały, poręczny, w środku posiada lusterko oraz pędzelek do nakładania. 

Ocena: 6/6 cena ok 50zł

9. Carmex w puszce - mój faworyt jeśli chodzi o ochronę ust. Nawilża, lekko mrowi, długo utrzymuje się na ustach. Stosuję go solo jak i na pomadki. Teraz jestem po makijażu permanentnym (przygotuję na ten temat osobny wpis), więc nakładam go bez pomocy kolorowych szminek - spisuje się idealnie!

Ocena: 6/6 cena ok 12zł



2 komentarze:

  1. carmexu bym spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy będzie post o makijażu ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion