Black & white po raz kolejny!


Mała przerwa w blogowaniu - działo się, oj działo. W ciągu miesiąca zaliczyłam organizację 2 eventów, pokazów mody z prawdziwą śmietanką towarzyską! Już niebawem podzielę się z Wami informacjami. A tym czasem przedstawiam stylizacją standardowo w wersji "codziennej" w klasycznych kolorach bieli i czerni. Standardowo bawię się formą - w tym przypadku wzorami jak i kontrastem eko skóry na tregginsach.

Coat Getsuz % podobny TUTAJ
Top Asos %
Bag Furla Gemini Tote
Treggins Monki %
Shoes TopShop
Sunnies here







13 komentarze:

  1. aLE GENIALNE KOLORY KOCHANA!! Wszystko mi się podoba, płaszczyk, paznokcie!! torba!!
    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz masz obłędny! Jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Bardzo ładne zdjęcia, no i te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zbliżenie na pazurki są piękne :D, mój styl i wspaniały płaszcz. Co myślisz o butach na białej gumie np takich: http://static-deezee.net/product_picture/fit_in_475x651/a6493be5fc0d21a4e0907c7dade29e3f.jpg lub http://static-deezee.net/product_picture/fit_in_475x651/72d44f08a86447844a4ea435457db830.jpg? Mi się strasznie podobają, ostatnio sporo się ich pojawia w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 nie podobają mi się w ogóle ale 2 rewelacja! z chęcią bym takie nabyła ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :*, byłam ciekawa opinii. Od tygodnia jestem dumną właścicielką drugiej pary ;D są chyba jeszcze dostępne w deezee (to nie jest reklama! naprawdę nie pracuję tam)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz!
    Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion