Post kosmetyczny cz 1


Dzisiaj przedstawiam kolejny post z cyklu testowania kosmetyków/akcesoriów. Podzieliłam go na 2 części, gdyż ostatnimi czasy trochę nowości nagromadziło się w mojej kosmetyczce. Zacznę od pędzli.

Pędzel Flap Top Hakuro H50S do podkładu. Używam Estee Lauder Double Wear, którego nie wyobrażam sobie nakładać palcami. Do tej pory używałam pędzla z naturalnym włosiem z Revlona i po około 1,5 roku wygląda niezbyt ciekawie, mimo systematycznego mycia. Włoski przypominają szczotę po przejściach. Stąd też przekonałam się na sobie, że do podkładu o niebo lepsze są pędzle ze sztucznego włosia lub mieszane. Flap top jest ścięty, podkład nakłada się wklepując go w skórę. Spisuje się idealnie i nie mam zamiaru zmieniać go na inny wynalazek.

Ocena: 6/6 cena: ok 25zł (allegro)

Pędzel do różu/bronzera Hakuro H13 - nakładam nim właśnie brązer czy róż. Wykonany jest z naturalnego włosia, jest odpowiednio wyprofilowany żeby łatwiej podkreślić kontur twarzy. Jak narazie jestem z niego bardzo zadowolona.

Ocena: 6/6 cena: ok 25zł (allegro)


Żel do mycia twarzy Ziaja Med kuracja lipidowa. Kupiłam go z polecenia dermokonsultantki w salonie Ziaja, szukając kosmetyku do mycia twarzy dla cery mieszanej zaproponowano mi ten do skóry suchej. Nie wysusza, nawilża, nie pozostawia uczucia ściągniętej skóry - które miałam zawsze po użyciu typowego żelu do skóry problemowej. Nadaje się także do zmywania makijażu oczu. Mogę stwierdzić, że naprawdę nie podrażnia i pozostawia skórę nawilżoną tuż po umyciu.

Ocena: 6/6 cena: ok 12zł


Montibel - lo Treat Total Repair - odżywka bez spłukiwania. Najlepszy kosmetyk bez spłukiwania jaki używałam. Przez fakt, że moje włosy są cienkie, farbowane i kiedyś przez nieudolnych fryzjerów dużo przeszły - trudno się rozczesują i łatwo łamią. Po umyciu włosów, nałożeniu kosmetyku mogę je rozczesać dosłownie palcami. Nie ruszam się bez niej nigdzie podczas częstych wyjazdów!

Ocena: 6/6 cena ok 40zł (salony/hurtownie fryzjerskie)


Sylveco hibiskusowy tonik do twarzy - ma za zadanie nawilżyć i pomóc w usuwaniu resztek makijażu. Używam go wieczorem po umyciu skóry. Nie ściąga, nie wysusza, jest wykonany z naturalnych składników. Ponadto posiada w składzie witaminę C i korzystnie wpływa na opóźnienie procesu starzenia skóry. Bezzapachowy (przynajmniej wg mnie;) więc będzie też idealny dla wrażliwej cery.

Ocena: 5/6 cena ok 16zł

Click the following link to buy!
The lowest price ever! $9.99!
Free shipping!
3 days only!  GO!
Let us become the unique fashionista!




5 komentarze:

  1. Pędzle Hakuro mam i bardzo lubię.
    Jestem ciekawa toniku z Sylveco, będę musiała go kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle Hakuro to dobra jakoś w niskiej cenie, sama używam i uwielbiam. H13 nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale własnie szukam czegoś do bronzera więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyprobuje z checia odzywke ale nie moge jej znalezc gdziemoge ja kupic?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chęć na ten tonik hibiskusowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle z Hakuro uwielbiam, mam m.in. H50s, który po postu odmienił mój makijaż. Wcześniej nakładałam podkład palcami, teraz pędzlem, widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion