Picie drożdży

Drożdże - czy to zbawienny składnik budulcowo - regenerujący włosy, skórę i paznokcie? Swoją kurację stosuję dopiero 4 dni, po miesiącu podzielę się z Wami efektami. 

Co nieco o składzie:

Posiadają złoża aminkwasów, witaminy B, składników mineralnych, normalizują pracę gruczołów łojowych, korzystnie wpływają na cerę.

Na włosy:
Biotyna czyli witamina H korzystnie wpływa na kondycję, sprężystość włosów jak i pomaga w regulowaniu problemu przetłuszczania, ponadto hamuje siwienie i wypadanie!
Cynk powoduje wzrost włosów i dba o zdrową skórę głowy

Na cerę, paznokcie:
Selen i miedź opóźniają procesy starzenia skóry, wzmacniają paznokcie

Kurację można stosować od miesiąca do max trzech - następnie wskazana jest przerwa. Bardzo ważne jest aby zanim spożyjemy drożdże "zabić je" wrzątkiem (woda, mleko) coby nie spowodować konwulsji w naszym żołądku spowodowanymi fermentacją żywych drożdży ;)

Sposób przyrządzenia:
  • 1/4 do 1/2 kostki rozdrabniamy widelcem i zalewamy wrzątkiem
  • Gdy wywar ostygnie (ważne!) możemy dodać do "polepszenia" smaku miodu czy kakao, ja dodaję miodu (pierwsza dawka 1/4 kostki była dla mnie nie do przełknięcia, zmniejszyłam ją do 1/8 i powoli zwiększam dawkę), gdy zrobimy to od razu po zalaniu drożdże zaczną fermentować.









6 komentarze:

  1. podziwiam, ja raz próbowałam wypić drożdże, ale poddałam się ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miodem i picie z zatkanym nosem popijając wodą daje radę ;D piję tak kubek na 2 razy

      Usuń
    2. ja też z drożdżami nie dałam rady, ale siemię lniane stosowałam kilka razy, po ok miesiąc i działało cuda :)

      Usuń
    3. w sensie takie same właściwości jak podobno po drożdżach?

      Usuń
  2. probowalam raz i nie dalam rady;)
    pzdr Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. JA TEŻ PODZIWIAM! NIE JESTEM W STANIE WYPIĆ:)

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion