Stylizacja do 200zł


Trochę luzu, trochę elegancki, trochę zwierzęcego printu. Lubię bawić się formami, łączyć ze sobą różne style. Gdy w tym wszystkim wydam stosunkowo mało na rzeczy do skomponowania zestawu, tym bardziej mi się to podoba! Tak ubrana byłam podczas jednego z dni Warsaw Fashion Weekend. Całość kosztowała mnie niecałe 200zł, gdy niektórzy na sobie mieli wówczas kopertówkę w tej cenie bądź większej.

Spodnie, projekt z mojego sklepu Aniesbrand kupisz tu za 79zł
Buty z włosia Asos via sh 30zł
T-shirt sh 12zł
Kurtka Vila outlet 75zł
Torebka Glitter gift
Zegarek Timex podobny kupisz TU






Swimwear shop here <3


5 komentarze:

  1. zdecydowanie wolę stylizacje do 20 zł, ale Twój zestaw też całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zwolenniczką lumpeksów, od początku prowadzenia bloga czyli 4 lat promuję ideę szperania ubrań w sh ale ubrać się (i dobrze wyglądając) począwszy od porządnych butów, a na dodatkach skończywszy od stóp do głów nie da się praktycznie ubrać za 20zł ;) np chyba, że trafimy na ekstra dostawę gdzie kg na wagę kosztuje 3zł, a to się niestety nie zdarza

      Usuń
  2. jestem zachwycona tym płaszczem, ma cudowny fason! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wieze ze za tyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion