Koktajl z selera naciowego

Jak własny blender może ucieszyć! Jest niczym jak dla 5latki nowy domek dla lalek! Po wyprowadzce chcąc nie chcąc trzeba coś jeść i o to zadbać już samemu. Perfekcyjna Pani Domu tudzież Kucharka może ze mnie nie jest, jednak lubię stawiać na świeże i zdrowe produkty. Słysząc wiele dobrego o warzywie zwanym selerem naciowym, postanowiłam wypróbować zbawienno zdrowotny koktajl.  

Składniki na 1 porcję:
1 łodyga selera naciowego
1 kiwi
pół jabłka

Opcjonalnie:
odrobina startego imbiru
łyżka miodu/brązowego cukru

Wszystko oczywiście blendujemy, następnie dolewamy wody źródlanej/mineralnej i znowu miksujemy. Koktajl z powodzeniem może być dodatkiem do drugiego śniadania. Robi się go błyskawicznie, jest bombową dawką witamin ;)






8 komentarze:

  1. wyglada smakowicie ale warzywa z owocami ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmniam ! Ale mi smaka narobiłaś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę co jest w nim zmiksowane to niezbyt mnie zachęca, ale jak widzę jak on wygląda to mam na niebo smaka :D

    Ja hybrydy lubię, jednak ja lubię szaleć ze wzorkami i często je zmieniać, więc nie mogłaby ciągle ich nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię je raz na 3-4 tygodnie i zawsze są dosyć przykuwające uwagę, wymyślam różne różności na nich <3 jednak nie nie odpryskuje, zajmuje się nimi znajoma profesjonalistka i jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
    2. ee tam odpycha - samo zdrowie! ;) a selera na 1 porcję dodaje się tylko 1 łodygę, co prawda nie smakuje jak normalny koktajl owocowy, ma specyficzny smak ale jest ok i przede wszystkim zdrowy ;)

      więc spróbuj! ;)

      Usuń
  4. wygląda perzpysznie, sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion