Skórzana kurtka

Gdańsk. Stare miasto. Pełno ludzi, smażalnie ryb, Jarmark Dominikański, mega długie żelki, stragany - to kojarzy mi się z Gdańskiem za każdym razem jak tutaj jestem. Za każdym razem jestem nie mniej pod wrażaniem urokliwego miejsca. Na spacery wybrałam czarną kurtkę motocyklową sukienkę w tym samym kolorze. Jako dodatki posłużyły mi również w tym odcieniu mała torebka i dla kontrastu zamszowe fioletowe buty.

Kurtka here
Sukienka outlet Vila
Buty Prima Moda
Torebka Glitter





12 komentarze:

  1. uwielbiam ramoneski :) są idealne i do sukienek i do spodni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja ramoneska jest trochę dłuższa od tych, które prezentują inne dziewczyny...tak bardziej klasyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jest też trochę luźniejsza i na dole zapinana jest paskiem ;) Uwielbiam ją! Mam ją dostępną także w moim sklepie, gdzie jest więcej zdjęć: http://sklep.aniesbrand.pl/product/view/1017/Nelly_Trend_Kurtka_motocyklowa

      Usuń
  3. Super príspevky máš,už dlhšie sledujem tvoj blog veľmi sa mi páči !! :) Bola by som rada ak by si ma aj ty podporila sledovaním !! :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna kurtka!! wygladasz przepięknie na tle Gdańskiej starówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna ramoneska :D Uwielbiam je nosić <3 Zdjęcia bardzo śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezastąpione ramoneski-uwielbiam tak samo jak czerń,więc dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. wybacz za pytanko ale farbujesz wloski? :) Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion