Wczasowo

W tym roku wraz z narzeczonym wybrałam się wypoczywać nad Morze Bałtyckie. Nie było mnie tu wieki. Wylądowaliśmy w Jastrzębiej Górze, gdzie blisko do Władysławowa, Helu czy Trójmiasta (ostatnią pozycję wręcz musiałam odhaczyć na mojej liście). Wrażenia? Plaża może turecką Kleopatrą rozposcierającą widok na lazurowe, przezroczyste tafle morskiej wody to nie jest. Za to +40stopniowa sacharoza w ciepłych krajach jest dla mnie utrapieniem, więc już mamy 1:1. Polski Bałtyk mimo, że w kolorze khaki, zimny - gdzie zamoczenie palca od stopy może grozić odmrożeniem - co roku przyciąga setki tysięcy turystów. Urokliwe są nadmorskie lasy iglaste, wszechobecne smażalnie naprawdę dobrych i tanich ryb. Na tym kończę i uciekam korzystać z ostatnich dni wypoczynku.

Kurtka my shop online aniesbrand HERE
Szorty New Look
Top H&M Trend my shop
Torebka BarbaraWysocka




13 komentarze:

  1. bardzo fajny zestaw. szczególnie podoba mi się limonkowa torebka. :)
    ja też za tydzień jadę nad morze, straszliwie je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygladasz :)
    Ja spedziłam miesiąc w Kołobrzegu :))

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały zestaw:) świetna torebka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze nie widac wiecej szortow

    OdpowiedzUsuń
  5. polskie morze jest bardzo fajne - wypoczynek nad nim jest przede wszystkim bardzo tani (wystarczy tylko dobrze rozejrzeć się za kwaterą i zawziąć się, żeby nie żywić się co i rusz kebabami i goframi ;)).
    a większość nadmorskich miejscowości to naprawdę urokliwe tereny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, swego nie znamy a cudze chwalimy ;) Tak często jest, sama tak robiłam!

      Usuń
  6. szkoda ze tak malo zdjec podoba sie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion